czwartek, 2 kwietnia 2015

03/04/15


Mam dla Was nowe zdjęcia, wykonane w dzisiejszy, strasznie chłodny dzień. Outfit jest luźny, niezbyt wyszukany, ale przede wszystkim mega wygodny. Jeans w połączeniu ze skórzanymi legginsami, które są zdecydowanie moimi ulubionymi, do tego biały sweterek na długi rękaw oraz białe buty, które dopadłam w H&M-ie. Jako dodatki posłużyły mi pierścionki, z którymi ostatnio się nie rozstaje, a także zegarek Daniel Wellington (model Classic Sheffield Lady). Szczerze jest najlepszym zegarkiem jakiego kiedykolwiek miałam, elegancki, delikatny, pasujący praktycznie do wszystkiego. 


UWAGA!!!


Używając kodu :weronikasochacz na http://www.danielwellington.com/ otrzymacie 15% rabatu 


Get 15% discount by using code:weronikasochacz  on http://www.danielwellington.com/ 



























 


Zapraszam na mojego instagrama :

https://instagram.com/weronikasochacz/


10 komentarzy:

  1. Super outfit, najbardziej wpadła mi w oko kurtka ;) wyglądasz super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś kurtkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cuuudowna jesteś ! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam mega kiepski humor, takze dziekuje Ci bardzo, ze troche mi go poprawilas/es milym slowem :) buziaki:*

      Usuń
  4. skad spodnie? przesliczna jestes!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej :) szukam i szukam fajnych sh-dów w Wawie, ale nic nie mogę znaleźć :/ Wymienisz tu kilka i ich lokalizację ~ z góry dziękuję :)

    Ps : zachwycający look, może i prosty, ale na pewno uniwersalny i zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) napisz na : weronikasoch@gmail.com to sprobuje jakos pomoc :)
      dziekuję i buziaki!

      Usuń